Tuudo avuksi
Menestys tehty helpoksi
Opiskelu on tarpeeksi haastavaa ilman kymmeniä eri kanavia ja palveluitakin. Ainutlaatuinen Tuudo-sovellus kerää samaan paikkaan kaiken, mitä opiskelija tarvitsee opinnoissaan.
Yli 300 000 opiskelijaa ja 40 oppilaitosta tietää sen jo.
MIKÄ TUUDO ON?
Opiskelijan appi
Tuudo on opiskelijan henkilökohtainen opintoarjen helpottaja. Yhtä sovellusta käyttämällä opiskelija näkee oman lukujärjestyksensä, voi ilmoittautua kursseille, navigoi kampuksella, asioi kirjastossa ja tarkistaa opiskelijaravintoloiden ruokalistan.
Tutustu 200 000 opiskelijan kuukausittain käyttämään sovellukseen ➤
Ajan ja vaivan säästäjä
Tuudo on oppilaitoksen kumppani ja helpottaa opiskelijoiden arjen lisäksi myös oppilaitoksen hallinnollista taakkaa. Tuudo säästää organisaation tärkeimpiä resursseja keräämällä opintopalvelut yhteen ja tarjoamalla jatkuvaa tukea ja kehitystä.
40 oppilaitosta Suomessa helpottaa omaa ja opiskelijoidensa arkea Tuudolla ➤
Kanava, joka tavoittaa
Tuudo saattaa yhteen korkeakoulujen opiskelijat ja heitä rekrytoivat yritykset. Meille on tärkeää kaventaa opintojen ja työelämän välistä kuilua tarjoamalla työmahdollisuuksia ja tietoa työelämästä. Tuudosta löytyy aina opiskelijoille sopivia työ- ja harkkapaikkoja.
Liity yli 400 yrityksen joukkoon ja tavoita korkeakouluopiskelijat Tuudolla ➤
LATAA TUUDO
Näin Tuudo toimii
Ja tekee menestymisestä helppoa
Tuudo-sovellus ladataan ilmaiseksi sovelluskaupoista, minkä jälkeen opiskelija kirjautuu sisään oman oppilaitoksensa Tuudoon. Kirjautuminen tapahtuu oppilaitoksen tunnuksilla. Tuudo toimii niissä oppilaitoksissa, jotka ovat ottaneet sen käyttöön.
Kirjautumisen jälkeen Tuudo näyttää mm. henkilökohtaiset opintotiedot, kuten lukujärjestyksen, opintosuoritukset, opiskelijatunnisteen ja tiedotteita.
Tuudon käyttäminen on vapaaehtoista, ja sovelluksesta voi kirjautua ulos milloin vain.
AJANKOHTAISTA
Digitaalisen rekrytointikampanjan suunnittelu – 5 sisältöideaa vaikuttavaan digirekrytointiin
Laadukas sisältö ja sen kohdennettu mainonta ovat olennainen osa digitaalista rekrytointia. On tärkeää, että sisältö vastaa kohderyhmienne ongelmiin ja toiveisiin, jotta rekrytointimarkkinoinnilta saadaan toivottuja tuloksia. Ota siis talteen seuraavat ideat...
Miten vahvistat työnantajabrändiä rekrytointiprosessin aikana? Vältä ainakin nämä virheet
Työnantajamielikuva on yksi merkittävä osa yrityksen brändiä. Kilpailu hyvistä työntekijöistä kovenee ja työnantajabrändi nousee yhä tärkeämpään asemaan. Työnhakijat muodostavat tietynlaisen käsityksen työnantajista jo rekrytointiprosessin aikana.
Työnantaja, tee vaikutus uusiin kesätyöntekijöihin ja vahvista samalla omaa työnantajabrändiäsi
Työntekijät ovat yrityksen tärkeimpiä brändilähettiläitä, joten henkilöstön tyytyväisyys on panostamisen arvoinen asia. Vakituisten työntekijöiden lisäksi kesätyöntekijät ja harjoittelijat ovat merkittävässä asemassa työnantajamielikuvan rakentumisessa.
”Must have -sovellus kaikille korkeakouluopiskelijoille” – Tuudon käyttäjät vastasivat käyttäjäkyselyyn
Teimme vuoden 2021 lopussa Tuudon käyttäjille kyselyn, jossa selvitimme käyttäjien tyytyväisyyttä sekä Tuudon monipuolisten palveluiden hyödyllisyyttä opiskelijoiden näkökulmasta. Keskimäärin Tuudon käyttäjät ovat erittäin tyytyväisiä palveluun ja suosittelevat sitä...
Kiitoksen paikka – Tuudo palkittiin Oulun yliopiston ylioppilaskunnan vuosijuhlassa
Oulun yliopiston ylioppilaskunnan Annos 62 -vuosijuhlaa vietettiin lauantaina 9.4.2022. Juhlassa jaetaan vuosittain OYY:n myöntämiä akateemisia kunniamerkkejä ja huomionosoituksia henkilöille ja tahoille, jotka ovat edistäneet omalla toiminnallaan opiskelijoiden hyvää...
Tuudo helpottaa nyt myös 2. asteen opiskelijoiden arkea – Koulutuskeskus Salpaus otti Tuudon käyttöön alkuvuodesta 2022
Vuoden 2022 alussa Tuudoa käytti aktiivisesti yli 135 000 opiskelijaa 25 korkeakoulussa sekä ensimmäistä kertaa myös 2. asteen oppilaitoksessa – Koulutuskeskus Salpauksessa.
Tuudo oppilaitoksille -asiakastarina: Merija Timonen ja Lapin korkeakoulukonserni
Tuudo on kulkenut Lapin korkeakouluyhteisössä aina vuodesta 2016 lähtien. Timonen kertoo, kuinka Tuudon käyttöönoton tärkein tarkoitus on korkeakouluyhteisössä tälläkin hetkellä se, että opiskelijalla itsellään olisi helppo saavutettavuus siihen tietoon, joka häntä koskee.
Lähes 20 000 kävijää Tuudon Rekrymessuilla 17. -23. tammikuuta
Järjestimme vuoden 2022 ensimmäiset rekrymessut 17.–23.1. Tapahtuma oli jälleen menestys; se keräsi yhteen valtavan määrän kesätyömahdollisuuksista kiinnostuneita opiskelijoita ja rekrytoivia työnantajia.
Tuudon Rekrymessut ovat jälleen täällä – Lähes 80 työnantajaa mukana tarjoamassa vastuullisia kesätyömahdollisuuksia
17.1. alkavat Tuudon kolmannet ja tähän mennessä suurimmat digitaaliset rekrytointimessut. Tapahtuma kestää sunnuntaihin 23.1. saakka.
Miten rekrytoida korkeakouluopiskelijoita? Lue 7 vinkkiä ja varmista onnistunut rekry
Miten opiskelijoiden rekrytoiminen oikein onnistuu? Me tunnemme opiskelijakohderyhmän kuin omat taskumme, joten keräsimme nämä 8 vinkkiä siihen, miten homma hoituu varmasti ja vikkelästi!