Työnantajille

Menestystä tavoittamassa

Tämän päivän opiskelijat mahdollistavat organisaatiosi kasvun ja kehityksen. Tuudo on kanava, jolla heidät tavoitat.

Yli 300 työnantajaa, työmarkkinatoimijaa ja työelämän hanketta luottaa Tuudoon, joka tavoittaa yli 130 000 korkeakouluopiskelijaa joka kuukausi.

Tuudon Työ ja harjoittelu -osio
Miksi työnantajat luottavat Tuudoon?

AINUTLAATUINEN TAVOITTAVUUS

Meille on tärkeää, että työnantajana tavoitat korkeakouluopiskelijoita tehokkaasti ja tarkasti. Sitäkin tärkeämpää meille on kuitenkin se, että opiskelijat tavoittavat sinut. Liity Tuudoon, jotta yli 130 000 korkeakouluopiskelijaa lähes 30 korkeakoulusta löytävät sinut ja tarjoamasi työmahdollisuudet.

Lista Tuudo-oppilaitoksista 

AKTIIVISET KÄYTTÄJÄT

Tuudon tärkein tehtävä on helpottaa opiskelijoiden arkea – myös työllistymistä. Panostuksemme aitoon hyötyyn näkyy sitoutuneissa ja aktiivisissa käyttäjissä. 130 000 korkeakouluopiskelijaa käyttää Tuudoa kuukausittain; teidän ei tarvitse etsiä toisianne enää muualta.

Näin Tuudo hyödyttää opiskelijoita 

SUURIN DIGIREKRYTAPAHTUMA 2023

Todistimme jälleen vuonna 2022, että 100 % digitaalinen rekrytapahtuma toimii. Sadat työnantajat osallistuivat Tuudon Rekrymessuille vuoden aikana ja heidän sisältöjään swaipattiin deittiapeista tuttuun tapaan yli puoli miljoonaa kertaa. Seuraavat messut järjestetään 16.-22.1.2023.

Lue lisää Rekrymessuista ja ilmoittaudu 

Tuudo on opiskelijan henkilökohtainen opintoarjen helpottaja. Yhtä sovellusta käyttämällä opiskelija mm. näkee oman lukujärjestyksensä, voi ilmoittautua kursseille, navigoi kampuksella, asioi kirjastossa ja tarkistaa opiskelijaravintoloiden ruokalistan. Tuudo saattaa yhteen myös opiskelijat ja heitä rekrytoivat yritykset. Tuudoa käyttää kuukausittain yli 130 000 opiskelijaa 27 korkeakoulussa Suomessa.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
t

Miten rekrytointi liittyy Tuudoon?

Yksi Tuudon tärkeimmistä tehtävistä on kaventaa opiskelun ja työelämän välistä kuilua. Toteutimmekin opiskelijoiden omasta pyynnöstä Tuudoon rekryalustan, josta opiskelijat löytävät juuri heille sopivia työ-, opinnäyte- ja harkkapaikkoja ympäri vuoden. Nykyään jo sadat yritykset ovat rekrytoineet Tuudon avulla oman alansa opiskelijoita.

Onko Tuudossa rekrytointi ilmaista?

Tuudossa rekrytointi ei ole ilmaista, mutta yhteistyö kanssamme on aina kustannustehokasta. Pääset samalla näkyvyydellä 27 korkeakoulun opiskelijoiden tietoisuuteen. Avoimia työpaikkailmoituksia näkyy myös sovelluksen etusivulla, jota avataan 8 miljoonaa kertaa kuukaudessa.

Z

Miten Tuudon rekryalusta toimii?

Tuudon Työ ja harjoittelu -osiossa opiskelijat tutustuvat työnantajamielikuvaa rakentaviin yritysesittelyihin sekä tietysti avoimiin työmahdollisuuksiin. Paikkoja voi hakea suoraan omalla laitteella. Tuudon rekryalusta ei siis poikkea muista digitaalisista kanavista kuin ainutlaatuisella tavoittavuudellaan.

Miten käytännössä toimitaan?

Keskustelemme kanssasi vaihtoehdoista, ja kun oikea ratkaisu löytyy, toimitamme sinulle tilausvahvistuksen yhteistyöstä. Tämän jälkeen saat ohjeet sisällön suunnitteluun ja sen lähettämiseen. Me syötämme kaiken sisällön puolestasi Tuudoon eli se ei vie sinulta aikaa. Toimitamme myös tasaisin väliajoin analytiikkaa näkyvyydestäsi.

Miten ilmoituksen saa Tuudoon?

Työnantajien näkyvyys Tuudossa koostuu työnantajaprofiilista sekä avoimista työpaikoista. Alkuun pääset joko soittamalla Tuudon työelämäpalveluihin tai jättämällä yhteydenottopyynnön sivun lopussa. Keskustelemme aina ensin kanssanne rekrytarpeistanne ja räätälöimme näkyvyyden sen mukaan.

Kuinka nopeasti sisältö julkaistaan?

Voimme julkaista aineistosi nopeimmillaan tunnissa. Jos sinulla on selvät sävelet esittelyprofiilisi sekä työpaikkailmoitusten suhteen, soita meille tai toimita aineistot aineistot(a)tuudo.fi. Teemme sinulle nopean tarjouksen ja kun hyväksyt sen, julkaisemme aineiston tarpeen vaatiessa heti.

ASIAKKAITAMME
AFRY

Tuudon rekrymessut keräsivät yli 18 000 messukävijää syyskuussa 2022

Tuudon digitaaliset rekrymessut järjestettiin neljän päivän aikana 13.-16.9.2022. Rekrytointimessuille osallistui yhteensä 63 työnantajaa ja yli 18 000 messuvierasta.

Työnantaja, oletko muistanut valmistautua työhaastatteluun? Näin vastaat yleisimpiin kysymyksiin ja vakuutat työnhakijat

Työnhakijat varautuvat yleensä hyvin työhaastatteluihin ja ovat miettineet etukäteen vastauksia yleisimpiin haastattelukysymyksiin. Kuinka hyvin työnantajat varautuvat erilaisiin kysymyksiin ja kuinka valmiita he ovat vakuuttamaan parhaimmat työnhakijat? 

Tuudon digitaaliset rekrymessut palaavat – suosittu opiskelijoiden rekrytointitapahtuma järjestetään jälleen 13.-16.9.2022

Viikon päästä polkaistaan käyntiin Tuudon rekrymessut! Tämä 100 % digitaalinen opiskelijoiden rekrytapahtuma järjestetään 13.–16.9.2022 Tuudo-sovelluksessa. Syksyn rekrymessujen pääteemana on osa-aikatyö, mutta tarjolla on tuttuun tapaan paljon erilaisia työmahdollisuuksia useilta toimialoilta.

Opiskelijat käyvät ahkerasti töissä jo opintojen aikana – vinkkejä opiskelun ja työn yhdistämiseen

Työskentely opintojen aikana on erittäin yleistä opiskelijoiden keskuudessa. Meillä Tuudolla on paljon kokemusta opiskelun ja työn yhdistämisestä, sillä olemme työllistäneet useita opiskelijoita, ja lisäksi monella meistä on omakohtaista kokemusta työskentelystä...

Etätyö tuo mukanaan vapautta ja joustavuutta, mutta aiheuttaa samalla haasteita työpaikoilla – muista nämä etätyön johtamisen perusperiaatteet

Etätyöstä on muutaman vuoden aikana tullut enemmän sääntö kuin poikkeus monilla työpaikoilla. Koronapandemia on kiihdyttänyt tätä siirtymää huimasti ja ihmiset ovat tottuneet etätyöhön nopeasti.  Kun Elon Musk ilmoitti, että etätyömahdollisuus Teslalla loppuu...

Kun etätyö ei ole vaihtoehto – 6 keinoa motivoida lähityöhön

Pandemia-aikana olimme uuden äärellä; kaikki sellainen työ, joka oli mahdollista tehdä etänä, siirtyi yleisestä suosituksesta työpaikalta kotiin. Vastaava siirtymä olisi tavallisesti voinut viedä vuosikymmenen, tai sitten sitä ei olisi ehkä tapahtunut ollenkaan. Nyt...

Työelämäkysely – millaisissa organisaatioissa ja tiimeissä korkeakouluopiskelijat haluavat työskennellä?

Teemme vuosittain opiskelijoille suunnatun työelämäkyselyn, jonka tarkoituksena on selvittää heidän ajatuksiaan, arvostuksenkohteitaan ja toiveitaan liittyen työelämään.  Tänä vuonna kysely toteutettiin alkukesästä aikavälillä 24.5.-10.6.2022. Työelämäkysely on...

Digitaalisen rekrytointikampanjan suunnittelu – 5 sisältöideaa vaikuttavaan digirekrytointiin

Laadukas sisältö ja sen kohdennettu mainonta ovat olennainen osa digitaalista rekrytointia. On tärkeää, että sisältö vastaa kohderyhmienne ongelmiin ja toiveisiin, jotta rekrytointimarkkinoinnilta saadaan toivottuja tuloksia. Ota siis talteen seuraavat ideat...

Miten vahvistat työnantajabrändiä rekrytointiprosessin aikana? Vältä ainakin nämä virheet

Työnantajamielikuva on yksi merkittävä osa yrityksen brändiä. Kilpailu hyvistä työntekijöistä kovenee ja työnantajabrändi nousee yhä tärkeämpään asemaan. Työnhakijat muodostavat tietynlaisen käsityksen työnantajista jo rekrytointiprosessin aikana.

Työnantaja, tee vaikutus uusiin kesätyöntekijöihin ja vahvista samalla omaa työnantajabrändiäsi

Työntekijät ovat yrityksen tärkeimpiä brändilähettiläitä, joten henkilöstön tyytyväisyys on panostamisen arvoinen asia. Vakituisten työntekijöiden lisäksi kesätyöntekijät ja harjoittelijat ovat merkittävässä asemassa työnantajamielikuvan rakentumisessa.

Työnantaja – Ota yhteyttä

 Haluatko saada lisätietoa Tuudosta tai kenties aloittaa yhteistyön kanssamme? Ota yhteyttä meihin ja kysy lisää. Lomakkeen täyttäminen ei sido sinua mihinkään. Vastaamme aina mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.

10 + 6 =